onsdag 30. mars 2011

Sol ute..burde holdt meg inne!

Både i går og i dag har vært sol hele dagen i Bergen. Er det ikke typisk at finværet kommer når jeg er syk. Etter at både jeg og Anders har følt oss som noen vrak i et par dager nå, bestemte vi oss for å gå en tur tidligere idag. Jeg må faktisk innrømme at det var litt godt å komme ut i sola. Jeg dro frem den gamle trenchcoaten min som jeg har hatt siden jeg var 16år(men nesten aldri brukt) og et par gamle bootcut-jeans fra Lindex og følte meg rett så fresh i de gamle klærne mine. Hadde aldri trodd jeg kom til å bruke bukser med sleng igjen, og det er ganske uvant å gå fra skinny jeans til dette. Men jeg syns det er kult jeg!






Angrer på at jeg gikk ut, for nå er jeg enda verre. Føler meg helt mørbanka i hele kroppen. Best å komme seg under pleddet på sofaen med ett glass Max.

7 kommentarer:

  1. Takk, søta mi <3 Du også <3

    SvarSlett
  2. Fina! I eee så glad for at sleng e inn igjen:D Kjempefin va du<3

    SvarSlett
  3. Ja i au egentlig..e ganske digg å gå me :) Meir behagelig :)

    SvarSlett
  4. Liker bildene av skjønne deg :) Du kler alt du <3 Men liker ikke at formen er sviktende.. Håper du kommer deg fort til hektene igjen!! God bedring skjønne! :)

    SvarSlett
  5. goood bedring da : / og ja, de gamle klærne var dritfreshe! lønner seg av og til å spare på ting :)

    SvarSlett
  6. Absolutt :) Iallefall det som er basic :)Jeg har en del jeg vet aldri kommer til å bli brukt ;)

    SvarSlett