søndag 6. mars 2011

Noen mål for de neste 6mnd.

Tenkte det var på tide å sette seg noen mål for tiden fremover. Helt random ting som jeg vil oppnå. Føler jeg må følge opp på dette siden jeg skriver det ned. Liksom litt lettere da. So here we go.

Jeg skal lære meg å ta skikkelige bilder med speilreflekskameraet mitt(som jeg har hatt i ca.5 år).
Jeg skal få ett fullstendig vitnemål(holder på å tar opp igjen fag nå)
Jeg SKAL komme inn på skole til høsten.
Jeg skal bli frisk i hodet(?) hehe..
Jeg skal lære meg å være mer positiv.
Jeg skal være en god kjæreste og samboer.
Jeg skal bli flinkere å trene regelmessig.
Jeg skal gå ned ca.5kg!!
Jeg skal prøve å lære meg å spare penger.
Jeg skal ikke farge håret mitt mørkt igjen, men heller prøve å beholde en nogenlunde naturlig hårfarge.
Jeg skal prøve å like Bergen bedre.
Jeg skal bli flink å gå på fjellet.
Jeg skal gå på fjellet sammen med husbonden og vi skal sove i telt! Jah, det skal vi :)
Jeg skal dra til Molde, Trondheim og Kristiansand og være sammen med verdens beste venner<3


Kommer ikke på noe mer nå, men det er mer enn nok å følge opp med det der.
Ja foresten så kan jeg si det at ansiktsmaska fungerte. Jeg ble babymyk, som det sto på minmote. Skal prøve en rensende maske neste gang.

Jeg lager ett blogginnlegg om det hvis dere vil?

1 kommentar:

  1. Klarer du detta på 6 mnd er du flink :)

    Sliter med å åpne historie boka mi, lest 10 sider trur jeg :S

    Fortsett å lage innlegg, digga det forje ;)

    SvarSlett