fredag 4. mars 2011

Dagens middag?


Nei, det er det ikke. Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på en hjemmespabehandling med naturlige inngredienser.

Ansiktsmaske laget av banan og honning skal vistnok gi deg babymyk hud. Så la oss prøve:





Itillegg til at det ser ut som en baby har spydd i trynet mitt, har jeg håret fullt av oliven olje som skal gjøre det blankt og silkemykt. For å si det sånn er jeg gla for at husbonden ikke er hjemme akkurat nå, her jeg sitter å lukter bananape-honningbie i olje! Jeg er veldig spent på om dette funker for i følge minmote.no kan jeg spare tusenvis av kroner på dette. Hohoy! Da blir det nye sko og Pepsi Mæx for alle penga!

Btw, så er 1stk banan(som det står i oppskriften på minmote) overkill. Men det smakte ganske godt, så jeg tror jeg spiser resten.

Hva tror dere om dette? Bare tull eller en go deal? :)

7 kommentarer:

  1. Uuuu, ta vil i au prøve!! Sei fra om d funke:)

    Du va forresten veldig søt med banan i tryne<3

    SvarSlett
  2. Hihi, søt som honning. :)
    Har ikke så særlig tro på denne maska, men man vet aldri! ;)

    SvarSlett
  3. Veit ikkje om d funke.. har akkurat skylt av no..va litt vanskelig å få av, sia honning e ganske klissete. Tror ikke denna maska funke så godt, men mulig nåkken av dam andre på minmote e bedre.. som feks den me havregryn og slik, d ska iallefall vær godt for huden :)

    Men ta va d i hadde i skapet liksom :)

    Har ikkje skylt ut olja enda, men d trur i funke..iallefall på mitt slitte ihjælbleika og farga hår :)

    Banan i trynet <3

    SvarSlett
  4. Elsker bildet av deg med banan i trynet :)

    Liker at Anita tester ;) Test mer :D Hehe!

    SvarSlett
  5. hahaha, kanskje jeg må lage ett fast innlegg hvor jeg tester ting? nææ..

    SvarSlett
  6. Spennende! Banan er for meg litt traumatisk etter at en baby spydde banan på meg som liten. Jeg kommer nok ikke til å prøve, med mindre det er HELT fantastisk! :)

    Morsomt å følge deg! :)

    SvarSlett