torsdag 10. mars 2011

Snart helg igjen.

Dagen idag har gått med på å se mye på tv og trene. La unna 5km på mølla og var helt ødelagt i beina etterpå. Kjenner at det er lenge siden jeg har letta på flesket. Men nå har jeg endelig fått motivasjon til å sette igang igjen. For om 3mnd skal jeg ligge her og sole meg:


Jeg skal nemlig til Spania og besøke bestemor. De bor der ett par mnd iløpet av året og hun har vært så snill og kjøpe flybilletter til meg i bursdagsgave. Eller gave på forskudd. Jeg gleder meg som en liten unge. Har ikke vært i varmere strøk på maaange år. Og siden jeg har bodd i Bergen i snart 1år har jeg heller ikke fått sol på kroppen siden i 2009!

I skrivende øyeblikk ser jeg på Et lite stykke Tailand og grugleder meg til imorgen. Begynner på jobb kl.05!!!! Men jeg jobber sammen med søte Karianne, så da går det bra. Pluss at etter jobb skal jeg møte Linda og vi skal på litt nødvendig shopping. Husbonden har nemlig bursdag neste uke og jeg aner ikke hva jeg skal gi han. Eller jo, men det han ønsker seg er så kjedlig, så jeg må finne noe mer. hihi....

Nei, nå må jeg legge meg snart.. Opp altfor tidlig ;)

1 kommentar: