torsdag 24. mars 2011

Rewind

Jeg lever...Så vidt. Siden sist har jeg vært utrolig syk. Har hatt omgangsyka og kan ikke huske at jeg har vært så dårlig noen gang! Jeg har ikke greid å sitte engang. I går kveld var første gangen jeg satt siden lørdag. I går var første gangen jeg fikk i meg et ordentlig måltid og første gang jeg greide å føre en samtale. Holy crap, så dårlig jeg har vært. Idag er jeg någenlunde frisk. Har ikke hatt noe feber og har spist og sitter oppreist. Har vært en tur på butikken og hamstra inn halsdrops og nesespray nå.

Men i alt dette miserable fikk jeg en gladnyhet idag av min kjære: Han har kjøpt billetter til Rihanna i bursdagsgave til meg!!! Vi prøvde å få tak i da de solgte i første omgang, men det var rett og slett umulig. Nå har de satt opp en ekstrakonsert og han kjøpte billetter idag! Jeg er så glad!! Jeg har aldri vært på en slik stor konsert før. Og hallo, det er Rihanna liksom. Hadde vært enda mer opp i skyene om det var Christina Aguilera, men ja..Rihanna weeee :)!!!!! Gleder meg som en unge, selv om det ikke er før 18.august da.


Nå vil jeg bare bli helt frisk. Ønsker helst at jeg kunne spole tilbake, for disse dagene vil jeg helst være foruten. Heldigvis er det på bedringenes veg da. Så nå er det egentlig greit.

Er det flere som skal se Rihanna i Bergen??

2 kommentarer:

  1. Endelig livstegn! :) Ble skikkelig dårlig og du da! Håper vinden har snudd retning og at du blir bedre nå!! Savner deg på jobb!! God bedring :)
    Lykke at dere fikk billetter :D

    SvarSlett