mandag 7. mars 2011

Let`s face it...

... Det skal noe til å pull of å bruke sitt eget navn som bloggnavn. Iallefall når du ikke heter Ulrikke Lund eller Lene Orvik. Jeg vil gjerne ha noe mer fengende, men ett navn som sier noe om meg. Jeg har egentlig aldri hatt noe kallenavn, bortsett fra Annie(som Linda søss har kalt meg).

Så her kommer en utfordring til dere(kanskje dere for en gangs skyld gidder å legge igjen en kommentar).

Har du forslag til hva bloggen min kan hete? Enten ett kallenavn eller noe slags fengende "slagord"?

Siden jeg ikke er noe toppblogger og ikke har noen premier å dele ut, blir ikke dette noe du kan vinne på. Bortsett fra å gjør en litt fortvilet meg, glad :)

Slå deg løs!


6 kommentarer:

  1. Hei!

    Kommer ikke på noe bloggnavn, men du kan ha som premie å anbefale vinnerens blogg i x-antall innlegg. Har sett mange andre som har slike premier:)

    SvarSlett
  2. Syns ikke det er noe gærnt med Anita Paulsen jeg :-)

    SvarSlett
  3. Anita er personlig, syns bare det kan være deg og ditt navn!

    Finn heller en setning som beskriver deg og det du skriver for :)

    Eks : Live, laught & love ;)

    SvarSlett
  4. Lett, "iiiiiiiiii"

    SvarSlett
  5. i syns at Lisa e veldig fint. eller Lisa Caroline e au ganske bra! vist ingen av dei to e bra nok liksom... så he du no alltid over Nita da <3

    SvarSlett