fredag 1. april 2011

Noen få kjappe fakta.

1. Jeg er avhengig av Finn.no. Kan sitte å se på hus i feks Tromsø, bare fordi jeg liker det. Og jeg ser ofte på ting til salgs og gies vekk, selv om vi ikke har plass til noe nytt.

2. Noen av mine yndlings serier er Dawson`s Creek og One Tree Hill(det er mine guilty pleasures)

3. Jeg hater å være sunn! Jeg vil helst spise donuts og sjokoladekjeks hele tiden. Og ja, jeg elsker kjeks..Salt kjeks med ost, kjeks med vanilje. Gi meg kjeks og jeg spiser opp!

4. Jeg er skikkelig mammadalt. Jeg elsker mamma. Vi er som venninner. Og vi mener alltid det samme og babler i veg hele tiden, helst i samtidig. Vi er som Gilmore Girls. And I love it!

5. Jeg har verdens beste venninner, og jeg savner de hver dag! Og hater at vi ikke bor så nærme hverandre som vi gjorde før. Jeg savner dere hver dag!!!

6. Jeg griner hver gang jeg ser på 3 Bryllup på tv3! Tenk hvordan jeg er når jeg er i bryllup selv da, når jeg faktisk kjenner de som gifter seg. Oh God, I`m a mess :)

7. Jeg angrer hver dag på at jeg klipte meg kort! Jeg savner håret mitt.


åå, sommer... Sommer og sol på verandaen til Linda i Tr.heim. Gleder meg som en unge til jeg skal hjem til Molde i midten av april og få se alle vennene mine igjen. Etter litt over ei uke går turen til Tr.heim sammen med Linda. Da blir det shopping på Zara og bursdagsfeiring av lillesøster Talia. Har så mye å se frem til. Håper formen blir bedre, for sånn som det er nå kommer jeg ikke så lang.. Ikke lengre enn til sofaen faktisk.

5 kommentarer:

  1. Ooo, i gleda me slik! :D
    I savna d au.. veldig<3

    Looove!

    SvarSlett
  2. Formen på tur ned igjen? :S Liker ikke altså.. Noe jeg kan hjelpe deg med? :)

    SvarSlett
  3. Fant bloggen din fra Dagens Outfit, og ble sittende og bla bakover.. Du er for det første utrolig kul med kort hår (!), har bra stil og virker som ei livlig jente ;) Gleder meg til mer blogging! :)

    SvarSlett
  4. Artige fakta, kjente meg særlig igjen i det punktet som handla om å hate å være sunn! Og sjøl om eg syns du kledde vannvittig godt å ha kortere hår så skjønna eg ka du meina med å savne langt hår..har det alltid sånn når eg velge å klippe meg igrunn.

    SvarSlett
  5. Hei Kjære pia mi!Du e bare så god og snill,jeg elsker deg å!!!Gleder meg til påske,da skal vi skravle mye:))

    SvarSlett