fredag 29. april 2011

Restitusjon på høyt nivå!

Nå har jeg hatt en lang og god påskeferie sammen med venner og familie. Men det beste er at den ikke er ferdig enda. Jeg skal ikke tilbake til Bergen før på onsdag. I helgen er det konfirmasjon og så bærer turen til Trondheim på mandag, for å feire 9-årsdagen til Talia og forskjellig shopping, reker og vin på verandaen til Linny sammen med Jannicke :) Oh joy!! Gleder meg helt sykt. Når man ikke kunne tro at påsken kunne bli bedre liksom.

Nå sitter jeg og koser meg hjemme hos mamma med kongelig bryllup og koseklær. Idag blir det farging av hår og litt solarium, pluss eksamenslesing. Sistnevnte kunne jeg vært foruten da!

Men folkens. jeg har en gla`nyhet! Jeg har kommet inn på skole til høsten!!

3 kommentarer:

  1. Kjolen va nesten slik i hadde tenkt ut min! Haha, i & Kate e på bølgelengde;)

    linny

    SvarSlett
  2. Godt å høre du nyter fridagene :) Håper formen er stigende !

    Gratulerer så masse med skoleplass, den skolen du ville og alt? :D
    Noen som er heldig og får beskjed tidlig ;)

    Unner ddeg alt godt, og gleder meg med deg for at du har fått skoleplassen du ville :) Savner deg, og gleder meg max til du kommer tilbake til Bergen, så vi kan sees :) <3

    SvarSlett
  3. ååå, hvor har du kommet inn da? :)

    tusen takk for grattis med dagen min :)

    SvarSlett