onsdag 6. april 2011

It`s Like Sunshine On a Rainy Day!

Hei alle sammen. Formen min er endelig på bedringens veg og jeg gleder meg slik til å kunne gå ut å nyte våren(som forhåpentligvis kommer snart). Jeg gleder meg til å begynne på igjen med trening og jobb. Og møte folk igjen! Det er det værste med å være sjuk, at man blir så asosial. Jeg ble jo verre etter jeg prøvde meg ut sist, som dere sikkert leste.

Men oppi alt dette er det noe som virkelig lyser opp hverdagen for min del. Dere! Dere som gir meg koslige kommentarer både her og på mitt forige antrekk på Dagens Outfit! Jeg blir så glad. Det er liksom litt ekstra stas å få komlimenter fra jenter. For vi jenter er jo mer kritiske, pirkete og litt, ja, dømmende(?)... Uansett, så får iallefall jeg et hopp i selvtilliten av det. Så tusen takk!


Jeg venter på at husbonden skal komme hjem fra jobb og kjøpe med seg blåbærsylte, for her blir det pannekaker til middag. Hva skjedde med å være sunn, spør du? Det lurer jeg også på... Jeg får heller komme sterkere tilbake.

Ha en finfin dag!

1 kommentar: