lørdag 1. januar 2011

Hjemme til jul.

Har ikke hatt internett når jeg var hjemme i jula, så det har blitt dårlig med oppdateringer her. Skal vi se, hvor skal jeg begynne?

Når vi kom med flyet sto Linda og Jannicke med velkommen hjem-plakat og venta på meg, de er sååå søte! Har vært mye sammen med familien og alt som hører jula med. Mye stress, mye kaker, mye godis og mye familiemiddager osv. Alle skal ha en bit, men det er veldig koslig da.

Jeg og Linda er elendig å holde på hemmeligheter for hverandre, vi bruker alltid å røpe hva vi har kjøpt til hverandre til jul. Så denne gangen måtte vi åpne gavene ett par dager før julaften. Hadde en liten koslig julaften vi to den 21., det samme hadde jeg, Lisa og Linda den 22. og så på nytt igjen sammen med Jannicke den 23. Slik at vi fikk bytte gaver å se reaksjonen. Kjempekos :)







 Er så glad i mine nydelige venninner <3 Savner å ha dere rundt meg hele tiden! Slik som det var før, da alle bodde hjemme i bygda.

Bortsett fra å åpne gaver før tida, møtte jeg også lillesøster, som jeg ser så altfor sjeldent. Siden hun bor i Trondheim. Var å spiste frokost på den eneste brukbare kafèen i Molde, "Fole Godt", og spilte spill, var ute med spark og kosa oss mye!



Hvis dere ikke har sett det, så har jeg foresten klipt av meg alt håret før jul også! Er veldig fornøyd da, selv om det tar litt lengere tid å fikse.

Denne kjolen kjøpte jeg rett før jul og brukte den hele tiden, siden jeg hadde glemt å pakke med meg finklær(!)

2 kommentarer:

  1. Tusen takk :) Kjøpte den på Varenytt på Eide, av alle plasser.. Men det er Vila da :)

    SvarSlett