torsdag 27. januar 2011

20 kjappe fakta.

10 negative fakta:

1. Jeg sliter med hodepine. Ikke bare en sjelden gang, men sånn hele tiden.

2. Jeg er avhengig av Pepsi Max og har vært det siden 1.året på VGS.

3. Jeg er elendig når det kommet til personlig økonomi.

4. Jeg kan lett overreagere og bli hysterisk. Selv om det kanskje ikke var noe å reagere på.

5. Jeg er veldig følsom(dette går under det forige punktet egentlig)

6. Jeg har en tendens til å være veldig direkte(noen syns kanskje jeg er frekk)

7. Jeg tar lett til tårene.

8. Jeg kan fremstå som "sterkere" enn jeg egentlig er.

9. Jeg er ett monster om morgenen og hvis jeg ikke har spist på lenge.

10. Jeg har dårlig selvtillit.


10 positive fakta:

1. Jeg er nesten alltid blid(oppleves av utenforstående folk)

2. Jeg har god humor(mener jeg selv iallefall:)

3. Jeg blir lett glad i folk.

4. Jeg er veldig åpen og innkluderende.

5. Jeg er en mammadalt.

6. Jeg er utadvendt.

7. Jeg klarer tydligvis ikke skrive noe mer positivt om meg selv. Var ikke så lett som jeg trodde.. Så da hopper jeg rett over på nr 10, som er:

10. Jeg er utrolig glad i husbonden min <3

5 kommentarer:

  1. Tror alle jenter overreagerer og er følsomme! Iallfall alle jeg kjenner - inkludert meg ;)
    Ble overrasket over at du har dårlig selvtillitt. Synes det stråler av deg, og du har all grunn til å føle deg pen, for du er virkelig kjempepen :) Kan jo være andre grunner til at du har dårlig selvtillitt... Men ja, du er veldig pen :)

    SvarSlett
  2. Så koslig sagt. Tusen takk :)

    SvarSlett
  3. Til nummer 9: Jeg er en god venn. :)
    Og, ja, du er også verdens peneste! <3

    Love u, Nita! Savner deg så... :/

    SvarSlett
  4. Kan ikke skjønne at du ikke fant 100000positive ting om deg,søte Anita! :)
    Har du prøvd å trappe ned på pepsi`n? tenkte på hode pinen din? :( høres så kjipt ut.

    Klæm fra Silje (krsand)

    SvarSlett
  5. Kan du ikke prøve å kutte ut pepsi max, godt mulig at det forsterker hodepinen din pga de kunstige søtstoffene. :-)

    Og du er flott du Anita!

    SvarSlett