mandag 17. januar 2011

Spennende tid i vente.

Det er mye som skjer fremover. Mye denne uka, men også mye litt lengere frem i tid.
Idag skal jeg på jobb sammen med Karianne og det blir superkjekt. Etter jobb skal jeg ut å møte Benjamin, og sushi står på planen. Det blir litt spennende ettersom jeg har smakt det èn gang, litt. Har ganske fullt program den uka her, med mye jobb og sosiale ting, samt trening. På onsdag er skal jeg på kroppsananlyse på Sprek og Blid og samtidig sette opp ett treningsprogram. Det blir gøy å se hva analysen sier og gøy å sette opp ett treningsprogram ettersom jeg til nå bare har trent dansing og MRL i fellestimer. Nå skal det forbrennes fett! hehe.

Som jeg så så er det mye som skjer fremover også. Jeg skal først å fremst få skikk på denne hodepina jeg går å bærer på, i samarbeid med fysioterapaut. Så blir det mye lesing fremover(har meldt meg opp som privatist i norsk og naturfag) fordi jeg skal søke skole nå til våren. Hjeelp! Det blir skummelt, men nå er det på tide å ta ett tak i livet, eller fremtiden. Ikke bare leve i nuet, som jeg har gjort de siste årene. Jeg angrer ikke på noe, for jeg har fått rast ifra meg og opplevd mye som jeg aldri kommer til å glemme. Men nå er det fremtiden som står for tur. Jobb, helse, trening, kjæreste, økonomi og utdanning. Høres kanskje kjedlig ut, men jeg får det trevelt.

Jeg var veldig negativ igår. Blir så trøtt og lei av dette været. Vinterhalvåret er tungt. Iallefall når man ikke gjør noe ut av det iforhold til å stå på ski ol. Jeg syns litt synd på Anders som må høre på alt tyt og syt. Så hvis du leser dette, kjære: Beklager <3

Idag er den første dagen i resten av mitt liv! Bedre? Ja, vil si det. Grip dagen. Jeg går å henter ett glass med Pepsi Max :)

3 kommentarer:

  1. Hurra, Nita! Dette blir bra! :D Lykle til med lesing og trening. :)

    SvarSlett
  2. Du får til det du vil du, tenker jeg! :)

    SvarSlett