onsdag 26. januar 2011

Oppdatering.

Fra de siste ukene. Jeg har hatt ganske mye å gjøre på så en skulle tro det ble mye blogging. Men den gang ei. Får prøve å huske hva som har skjedd, slenge på et par bilder og håper det ikke blir for mye oppramsing.

Forige mandag var jeg ute med Benjamin og spiste sushi for første gang. Jeg var ikke sååå begeistret som jeg trodde jeg sulle bli. Var litt merkelige konsistenser og smaker. Man må nok venne seg litt til det, men uansett hadde vi det kjempekoslig.



Kan jo bare si det med en gang at alle bildene nå kommer i svart-hvitt og dårlig bildekvalitet. For det første er det fordi jeg ser helt forferdlig ut for tiden, uansett hva jeg gjør blir det feil. Takk Gud for at det er vinter slik at jeg kan gå med lue. Gleder meg til håret mitt blir lengere igjen. *Angrer*. Og for det andre har jeg ikke tatt med kamera og brukt bare mobil. Mobil = dårlig bildekvalitet.

Okay, vi fortsetter. På onsdag var jeg på jobb, så trening OG SÅ lønningspils. Var utrolig koslig. Vi ble en ganske stor gjeng til slutt. Det har begynt mange nye på avdelingen i det siste så det var gøy å hilse ordentlig på de. Itillegg ble jeg kjent med dama til Ole, en kollega, og hun kommer i fra Russland og heter Yulia. Kjempekoslig jente. Vi var på shopping sammen på lørdag. Etter shoppinga satt vi oss på LogeHaven og drakk te og bablet i sikkert to timer. Godt å finne på noe igjen, noe annet enn å bare være sammen med husbonden. Det er ikke feil det altså, men litt kjekt å være litt sammen med venninner også. 



Mandag 24.01.11 var den store dagen! Anders og Anitas 1års-jubileum <3 Det ble feiret på Friday`s fordi jeg elsker quesedilla og har enda ikke funnet noen plass som kan måle seg med Kjesk i Kristiansand, men Friday`s er ikke langt unna.




Vi bestillte dessert itillegg og ble så altfor mett. Plana var å gå å ta en kakao på en koslig liten cafè, men sofaen hjemme fristet mere. hihi. Vil foresten benytte annledningen til å si til husbonden: at jeg er sinnsykt glad i deg. Tusen takk for all støtte i motgang og medgang det siste året. Du betyr så mye for meg, tenk at jeg fikk deg. Jeg er så glad for at jeg tok en sjangse på oss og flyttet opp til Bergen. Selv om jeg ikke er helt fan av byen er det absolutt verdt det. Gleder meg til hver dag sammen med deg, kjære! T`amo.

1 kommentar:

  1. Å hallo fin! No må i sei d: Håret, omg! Du e reine divaen jo;)

    Fiiina!

    SvarSlett