søndag 30. januar 2011

Har du Bloglovin`??

Hvis du liker det du leser, trykk på "Følg med via Bloglovin". Har du ikke Bloglovin`? Er du en ihugga bloggleser annbefaler jeg å skaffe det. Bruker Bloglovin mer enn Facebook. Der kan du enkelt følge med på når dine yndlingsbloggere har oppdatert!

Jeg er alltid på jakt etter nye og spennende blogger å lese. Har du blogg? Legg igjen adressen din her da vel. Har du Bloglovin`?  Følg meg, så skal jeg følge deg. Ser jeg har mange lesere eller iallefall folk som er innom hver gang jeg legger ut innlegg. Siden jeg har linka bloggen til Facebook blir det jo slik at alle ser det, men likevel er det vanskelig å si hvor mange lesere jeg har. Noen er kanskje bare innom for å se, noen er nyskjerrige, noen ser kanskje dette som en fin mulighet til å finne litt sladder, noen er kanskje faste lesere, vanskelig å si. Uansett er det kjempekoslig, og jeg setter stor pris på alle sammen(blabla, typisk rosablogger-prat).

Anyway...

Bloglovin` er kjempenkelt å bruke. Meld deg inn, få ditt eget Bloglovin`widget på bloggen din med direktelink til å følge din blogg.  Se hvem som er på topplista, søk på blogger, legg til de du vil følge og få de nyeste oppdateringene. Sååå mye enklere enn å å gå inn på hver enkelt for å se om de har blogga noe i det siste :)

Slik ser det ut.


Sign in! Og få en lettere hverdag, haha.


Hugs and kisses!

3 kommentarer:

  1. Har hatt deg på bloglovin lenge jeg ;-)

    SvarSlett
  2. Jeg har hatt deg lenge også :) hehe

    SvarSlett
  3. Jeg har bloglovin, men bruker det omtrent aldri! Har vel kanskje noe med at jeg ikke følger så mange blogger å gjøre, så går like raskt og bare sjekke dem direkte :) Men bloglovin er definitivt nyttig, brukte det mer før! Så de som ikke har det burde i alle fall prøve det :D

    SvarSlett