søndag 30. januar 2011

Søndagskos!

Idag har jeg og husbonden vært ute å gått tur i byen. Vi skulle egentlig gå på cafè og drikke kakao, men det var helt fullt der. Så da kjøpte vi med oss ett sjokoladekakestykke fra Deli istedet. Mer enn nok med ett slik stykke delt på to. Nå skal jeg brenne ut Vampire Diaries og kose meg i en god armkrok.


Dagens er antrekk innspirert av en av mine yndlingsbloggere Karla  http://karlascloset.blogspot.com/





Har på meg mammas gamle Levi`s jeans. Hvem hadde trodd at de skulle bli brukt igjen!

Hva har dere gjort på i helgen da?

3 kommentarer:

  1. Ah, den bloggen liker jeg også, hun er så HOT! Du og forresten :-)))

    SvarSlett
  2. Så fint antrekk! :) Du er så flink til å sette sammen ting, jeg kjøper alltid ting som ikke passer sammen med noe i klesskapet..

    SvarSlett
  3. Nydelig antrekk! Og nydelig blogg! You got yourself a new follower :-)

    SvarSlett