torsdag 16. desember 2010

10 dager siden sist!

Jess, 10 dager siden forige innlegg. Jeg er en elendig blogger. Faktum er at det egentlig ikke har skjedd så mye som er verdt å fortelle i det siste. Fikk en overrsaskelse av Anders i helga, da han sa at han skulle være hjemme hele denne uka. Men begge har jobbet mye, og jeg har jobbet en del sent, så i går kveld var første gangen jeg så han på 2 dager!! Da var vi ute å spiste sammen med Jon og Charlotte. Spiste på Pingvinen. Kan virkelig annbefales.. Før spisinga var jeg på julegaveshopping sammen med Karianne. Kjempekoslig å gjør noe utenom jobben liksom.

Før jobb idag kjøpe jeg Sex And The City 2 og etter jobb tok jeg sol. Godt med litt selvpleie :) hehe. Nå venter jeg på at husbonden skal komme hjem å lage pannekaker til middag <3

Har jeg foreten sagt at det nå er bare 4 dager til jeg skal hjem til jul??? Bare så vidt jeg klarer å vente!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar