mandag 6. desember 2010

Brista?

Var godt å ha kjæresten hjemme i helga. Var på BJJ-turnering på lørdag, gøy å se gjengen igjen. Har ikke vært så mye tillskuer i det siste siden Anders er i Oslo liksom. Ellers var det en tur ut sammen med Mari(sjefen:) på lørdag, lå dårlig hele søndag...helt til kl.18..Bra jeg ble bedre slik at jeg var oppegående når vi hadde middagsbesøk av Eva og Lars. Sa jeg oppegående? Jeg var eller er egentlig ikke det. Er superslapp og greier bare så vidt å puste, eller sitte eller gå utstrakt. Jeg må ligge i fosterstilling etter at jeg mest sannsynlig har brista noe ribbein. Har gjort det før, og kjennes skummelt likt ut den gangen her! Har vær på jobb idag og det var ikke godt, så håper det blir bedre imorgen.





Nei, nå må jeg krype tilbake i fosterstilling.

Noen som har gjort noe spennende i helga?

2 kommentarer:

  1. linnys sier: I love u, honey bee! <3

    SvarSlett
  2. oj, nei, gud. kom deg til legen! men ja, det er sikkert pga julestria :)

    SvarSlett