fredag 2. juli 2010

Gårsdagen og litt av dagens...

Gårsdagen var helt fantastisk. Var på jobb, som var helt OK... Men det som toppet hele var at det var sol og at jeg skulle på kino sammen med Jon og Charlotte å se...wait for it... Twilight <3

Lå i hagen hele ettermiddagen,spiste middag ute sammen med min kjære og bare nøt livet. Gleder meg til jeg er ferdig på jobb imorgen kl.14...for da er det helg og mer livsnytelse.

Nevnte jeg at jeg var på kino? Twilight? Var ivrig som en liten fjortiss før jeg dro.



Hadde på meg "Sex- og singelliv"smykket mitt. Har foresten ikke sett film nr.2, så er det flere der ute som ikke har sett den, slår jeg gjerne følge.

Idag har jeg fri fra jobb og hadde egentlig håpet på at værte skulle være slik som igår...men nei... Starta dagen med å spise opp middagsrestene fra i går. Ikke akkurat den sunneste frokosten.



Nå skal jeg vaske litt klær og lage middag til gubben kommer hjem fra jobb. Så blir det fjelltur(for å kvitte meg med frokostkaloribomben) om det ikke begynner å regne.

Peace out!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar