mandag 12. juli 2010

HappyHappy!

Nå kan jeg si hva jeg var så spent over forige uke. Var på jobbintervju hos Securitas på torsdag, og fikk jobben på fredag. Superhappy. Har ikke trivdes i den jobben jeg har nå, så det skal bli godt å komme tilbake til "gamlejobben". Begynner i august, ca. 100% stilling. Blir sweet! Jeg er så glad. Endelig. På den avdelingen jeg skal jobbe, er alle mellom 20 og 30 år, så da er det mulig å bli litt kjent med folk også. Sa jeg at jeg er superhappy?!!!! HAPPYFACE!


Imorgen drar mannen og småen til Molde. Skal bli litt godt å ha huset for seg selv, men jeg kommer til å savne han. Bra at jeg har planer om å trene, vaske hus og være sosial. På onsdag kommer VGLista til Bergen.. Lurer på å dra å se på.. Kan jo ikke si nei til en gratiskonsert, pluss at det er meldt fint vær. Woho.. Sorry for at jeg har vært så negativ i det siste. Bedre nå.  

Now, I am OK..

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hurra!! så bra :) Lika best du happy og glad og sånn :) <3

    SvarSlett
  3. Så bra det ordet seg! :)
    <3

    SvarSlett