torsdag 15. juli 2010

VG lista yesterday

I går var det faktisk helt fantastisk fint vær i Bergen! Og det måtte utnyttes med å dra på VGlista konsert. Kan ikke si nei til en gratiskonsert da! Husker når jeg var yngre, da brukte jeg og Linda å sitte klint inni tv`en å følge med hvert år. Vi var nemlig sååå forelska i han Nicolas(?) som var programleder.. haha..

Den hotteste av alle åpna showet, etter at Mariann fra Surferosa babla og prøvde og være morsom i en halvtime..

Sirius, mine damer og herrer! Sier det bare. Nam!


Mange B-kjendiser her.. gidder ikke skrive noe spess egentlig, så jeg bare slenger ut noen bilder nå, for de som er gira på å se ;)




Vi lærte "Glow-dansen" også.. Superirriterende at den sitter så godt på hjernen, i lang tid.
Karina got tha moves.



Og jeg var bare superstoka etter å ha sett Bjørn Johan Muri...nææt..


Hadde håpet på samme vær idag.. Plana var fjelltur eller sykkeltur.. Men nå blir det vel en tur på Nautilus istedet.. So, see yah :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar