fredag 16. juli 2010

Sweet dreams

Fikk migrene på jobb idag igjen, og nå har jeg funnet grunnen til at jeg har hatt det så mye i det siste. Tror det er fordi det er så skiftende vær her i Bergen. Hadde aldri så mye hodepine og migrene før jeg flyttet hit. Nå i det siste har det vært helt ekstremt da. Men været har vært helt fucka. Utrolig trukkende og lummert, regn, sol og storm...Alt på en dag. Så nå er jeg lei av dårlig vær. Hva skjer med sommeren da?


Her ser du hva været gjør med meg. Blir supersliten av det. Ligger bare å drømmer meg bort, til varmere strøk og nye opplevelser. Kan nesten ikke vente til neste sommer. Da SKAL jeg og kjærleiken min til syden. Jeg vil til Vietnam, men vi begynner nok med en kortere tur.. Sånn feks Kroatia eller noe. Jeg orker ikke sånn chartertur. Vil faktisk oppleve når jeg først skal bruke så mye penger på reise. Har egentlig lyst til USA også. Savner Florida(bodde der i 4 mnd da jeg var lita)..

Take me away.


Se så fint da!! Det øverste er Vietnam og det nederste er Thailand. Sweet mother of God... Take me there!

Nei, alt for vondt i hodet til å sitte foran dataen.. På tide å sette seg i sofaen igjen og kose seg med jordbær og Pepsi MAX...

Ønsker alle ei fin helg og god bedring til meg selv:)

2 kommentarer:

  1. Usj... Håper det blir mer stabilt vær fremover! :)
    Jeg kan anbefale Kroatia på det meste, har vært der to ganger. God mat, fint vær, koselige folk, reint og fint. :)

    SvarSlett
  2. mhm..håper jeg også!! Lurer på å dra til legen på mandag da..kan ikke gå rundt slik :) mamma tvinge meg nå..hihi

    Ja, det blir nok Krotia eller noe..orker ikke å dra til syden for å feste liksom. Det kan jeg gjøre hjemme :)

    Kanskje du kan annbefale noen plasser?

    SvarSlett