søndag 11. juli 2010

Migrene, bigtime!

4 dager!!! 4 dager med konstant hodepine. Etter å ha spist migrenemedisin, ei pakke Ibux, sovet i flere timer hver dag, ja..You name it.. Har jeg bare godtatt at hodet ikke er helt OK og at det er ingenting som hjelper. Men hvis noen har litt Paralgin Forte er det bare å bring it on!

Bare så vidt jeg vet at det er søndag og hva jeg heter. Anyway, Anders drar til Molde imorgen eller tirsdag og blir i 2-3 uker. Da skal jeg være supersunn og trene mye for å få tiden til å gå. Hva er det med at man legger på seg når man er i ett forhold? Vil jo fortsette å se bra ut, så det her funker ikke. Anders?! Slutt å kjøp så mye mat! :)

Og foresten, er det noen som har sett sommeren? Den er iallafll ikke her!

3 kommentarer:

  1. Uff, hodepine er så vanvittig kjipt å ha i mange dager! Kutt sukker og melk, kanskje det hjelper.

    SvarSlett
  2. Spørs om jeg må prøve det ja. Men når jeg syns synd på meg selv og har så vondt vil jeg liksom bare spise noe godt :)

    SvarSlett
  3. Paralgin forte ligg i skapet her d..men desverre så e d bedritent lite hjelp i d vist migrena e skikkelig.

    For min del hjelp d VELDIG å ligge unna sjokolade og kvitost når i har migrene.Da gir den se mye fortere.

    En anna ting som hjelp e utrolig nok spiker matte (altså sånn shakti matte).Tror d har med att en bli skikkelig avslappa når man ligg på den og att man da merke migrena mindre.

    SvarSlett