torsdag 8. juli 2010

of enlightenment!

Alt er ikke bare rosenrøtt. Folk sier, så bra du trives så godt i Bergen, osv... Jadda. Jeg har nesten ingen venner, jeg misstrives i jobben, bigtime.. Og ja, sitter som regel bare inne i leiligheta. Har blitt litt bedre nå etter Anders begynte på sommertider på jobben og ikke så mye overtid. MEN, jeg savner å være sosial, savner å ha greie kollegaer, savner kollegaaene mine i Kr.sand, savner vennene mine i Molde/Fræna og Kr.sand!! Jeg er ikke vant til å sitte i ro inne, uten venner. Uten å ha noe å finne på. Jeg går på veggene. Og i tillegg er det ikke sol, så jeg kan liksom ikke ligge ute å sole meg heller. Kan ikke gjøre noe... Puh.. Måtte få ut litt frustrasjon, og opplyse alle som tror jeg har det SÅ bra, at det ikke stemmer!

Men Anders er den beste da <3 Uansett <3

Likevell er jeg veldig ofte trist...


Men fortvil ikke! Jeg greier meg alltid. Det har jeg alltid gjort. Jeg er ett "løvetann-barn" for de som vet hva det er. Jeg står alltid sterkt! Til slutt!

Og idag er dagen, som kanskje kan gjøre dagene bedre. Hvis det går bra idag, kan jeg fortelle dere hva det er. Men kan ikke si det akkurat nå. Wish me luck!


And.. I am OK...

4 kommentarer:

  1. Usj, det er ikke kjekt å være ensom. Lykke til, håper det går i orden det som skal gjøre dagene fine! :)

    SvarSlett
  2. Hmm..nei, det er ikke det :/ Tror det ordner seg nå.. Får vite det over helgen :)

    Tusen takk, Silje.. Håper alt er bra med deg? :)

    SvarSlett
  3. Søta mi! Det kjem t å gå bra vet du, du e inne i en innkjøringsperiode. Blir slik da. Savna deg her vi au. E mildt sagt tomt uten deg og Ann. Sitter mest alene når jeg er hjemme i leiligheten for de to andre sitter på rommene sine. Så nå har jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke er hjemme i hvertfall. Skulle bodd i samme by, kunne vi vært ensom sammen, her er det i det minste fint vær! :) Lykke til søta! Klem Anita

    SvarSlett
  4. Mhm..ja håpe d bli bra :) Har fått me ny jobb no.. I securitas igjen :) Så da kan i få me litt venna..Ingen på min alder på Posten!

    Savna skikkelig Kr.sand.. og dåkker..savne å ligge på sofaen hver søndag og sjå film, savne å gå rundt i byen, savne cafèlivet, savne å ha vors hjemme hos oss, savne å stå på stua å sjå ut vinduet.. GAAAD,savne finvær!!!!!

    SvarSlett