tirsdag 23. november 2010

Ønskeliste

I år syns jeg faktisk det er vanskelig å finne noe jeg ønsker meg. Men det jo noen ting jeg trenger, som div hårprodukter og slik.








Bilde 1: Varmebeskyttende hårspray, Bilde 2: Volumpudder, Bilde 3: Tupering på boks(hehe), Bilde 4: Ullskjørt fra Gina Tricot, Bilde 5: Bluse fra Gina Tricot, Bilde 6: Blazer fra H&M(bare 199,-), Bilde 7: Genser fra H&M(Divided), Bilde 8: Ring fra H&M

Ellers ønsker jeg meg treningsklær..feks en mørk rosa/lille trening t-skjorte, nye joggesko som er god demping i, koseklær som ser sånn passe ok ut slik at jeg slipper å se ut som en boms hjemme, ønsker meg ett fint flanellsengesett, ny rettetang(ei smal ei som man kan lage krøller med) nytt salongbord(!), fine bilderammer i hvitt/sølv, ønsker meg ett bra øyenbrynssett... Og sist men ikke minst: at husbonden skal komme til Bergen for å bli, og ikke jobbe mer i Oslo!!!!! Hører dere, der i Oslo?? :)

Nå skal jeg se Medium før jeg tar kvelden.

2 kommentarer: