torsdag 11. november 2010

Hva skjer..

Joda, dataskjermen til Anders har streika, så da får jeg ikke brukt den dataen. Jeg har jo vært i Kristiansand og tatt mye bilder som jeg vil vise dere. Men min data er så treig at jeg vet ikke om jeg tør å prøve å legge innpå noe mer her. Så dere får bare smøre der med tolmodighet. Bilder kommer.

Ellers så har jeg meldt meg inn i Sprek og Blid treningsstudio på Danmarksplass og imorgen skal jeg på min første Zumba-time. Gleder/gruer meg, Vet jo at det er gøy, men jeg har jo verre kondis enn en 90åring.

Har ikke så mye å skrive om igrunn. Anders sitter bortevekk i jobbing her og jeg sitter å lurer på hva jeg vil spise. Spennende ja?

2 kommentarer:

  1. Jeg er ihvertfall nyskjerrig på å høre om Kr.sand turen. Håper jeg ikke glipp av alt for mye awsomeness:)

    Henning

    SvarSlett
  2. Var kjempekoslig :) Men ønsker at du kunne være med:(

    Skal legge ut bilder så fort som mulig :)

    SvarSlett