lørdag 27. november 2010

Jeg vil så gjerne vinne

Jeg er helt elendig på Photoshop eller egentlig alt som har med data å gjøre. Så dette hadde virkelig kommet godt med. Jeg har ikke noe proff blogg, er ikke noe kjent, er heller ingen rosablogger som tjener store penger på bloggen.. Jeg får ingenting ut av bloggen, bortsett fra det jeg synes er viktigst! Nemlig å dele min hverdag med venner og familie og for de som er interresert. Er ikke det hele poenget?


Jeg har deltatt på konken her:
http://kimkolstad.blogg.no/1290073324_stor_konkurranse_vinn.html

Nå skal vi snart på lysfest her i Bergen sammen med småen og husbonden. Har ikke vært med på det før, men jeg tror det blir litt musikk, fakkeltog og fyrvekeri. Skal ta med kamera ogprøve å ta noen fine bilder slik at dere får se.

Ellers blir det hjemmelaga kjøttkaker ikveld, og svineribbe imorgen. Snakk om tradisjonell helg <3

Hva skal dere i kveld da?

2 kommentarer:

  1. Hei pia mi.Slik burde ei førjuls helg være,akkurat sånn som du beskriv her.Jeg er så glad for at du og din lille familie gjør slike ting sammen,du fortjene gode jule minner!Her er det mye kjedeligere enn hos dokker.Har endelig tatt stinga på oerasjonsåret til Capi,heldigvis gikk det bra denne gangen å,all kreften er borte.Så no er det husvask og slikt,må være ferdig til i morra for da ska det pyntes til advendt.Kos dere masse i helga!Savne deg mye,men ikke lenge til vi møtes i jula da:)

    SvarSlett
  2. Ja, må prøve å lage noen egne tradisjoner også :) Akkurat ferdig med mat nå, og småen har akkurat lagt se.. No har vi fyrt i peisen og ska sjå en film og slappe av..

    Savne d au...Masse, heile tia. Glede me t jul <3 d e jo bære tre uka igjen no!!

    SvarSlett