tirsdag 16. november 2010

Nå er jeg flink...

..Forige uke var jeg på trening to dager. Hadde min første Zumba-time på fredag og det var kjempegøy. Imorgen skal jeg på noe som kalles Teasedance: "Dette er en time med sexy dansebevegelser, god musikk, humor og glede. Timen er også perfekt trening for den som trenger å drømme seg litt bort og glemme at trening faktisk er anstrengende. Teasedance gir god trening for absolutt hele kroppen, spesielt mage, rygg, rumpe og lår. Slik utfoldelse gjennom dans er både trening, terapi og en kilde til glede!" og på torsdag har jeg meldt meg på Pilates. Så nå håper jeg det går rette vegen og at jeg greier å holde løftet til meg selv om å være flink å trene :)

Jeg har greid å dra over noen bilder fra turen til Kristiansand nå, men dataen sier nei takk til å dra over flere idag, så resten får komme en annen dag, hehe..





Idag har jeg vært på jobb og vært litt all over. Imorgen har jeg egentlig fri, skal bare en liten tur på jobb på formiddag. Så morgendagen skal brukes til avslapping, trening, rydding og opplading til en helg med nattevakter.

Må bare si at jeg gleder meg til husbonden kommer hjem på torsdag, selv om han dro idag, savner jeg han allerede..

Kisses...


Søren, jeg må ta sol snart, og farge håret, og klippe meg! Fuck, dette blir dyrt!

2 kommentarer:

  1. Savner deg!!! Alt var så mye kosligere da jeg visste jeg hadde deg og Ann. <3 Vi skulle gjort mye mer ut av tiden vi hadde sammen. :) Miss u sweetness!

    SvarSlett
  2. Samme her..savner dere hele tiden... Selv om vi ikke gjorde så mye(annet enn å drikke) så har det vært noe av den beste tiden i mitt liv.. <3

    SvarSlett