onsdag 17. november 2010

Jeg er stiv som en stokk..

...nå etter trening, og under trening. Det merket jeg idag på "Teasedance"-treninga. Men det var sååå gøy.. Litt roligere enn Zumba, mer koreografi og ikke så stappfull sal... Skal prøve å få med meg dette en gang i uken, så blir jeg sikkert mer smidig etterhvert. Imorgen skal jeg prøve ut Pilates for første gang.

"Teasedance er én av de nye og trendy treningsformene som tar kvinner med storm - og får deg i form. Riktignok med både klær og besvær, men med erotikk og sexappeal i store porsjoner. Her kan du lære å forføre mannen med dine heteste triks, samtidig som du trener opp muskler og balanse...
...den omstridte og pirrende danseformen er inspirert av treningsmarkedet i USA, der modeller og jetsettere forlengst har strømmet til danseinstituttene for å lære knepene fra sine skjøgere venninner. Den populære skuespilleren Carmen Electra har utgitt flere treningsvideoer med teaseaerobic, Kate Hudson og Jessica Alba har også kastet seg på bølgen."

DETTE MÅ JO BARE BLI BRA!




Itilegg til å begynne å trene har jeg prøvd å bli sunn(ere). se selv.. Bedre ennbrødskive med Prim eller Sjokade hver dag iallefall.



Havregryn og økologisk juice...
Lefse med mager Kesam, kalkunskinke og salat..

Kjempespennende blogginnlegg som vanlig. Jædda:)
Sånn kan det gå...

Tror dere jeg klarer å holde løftet mitt om å være flink å trene? hihi

2 kommentarer:

  1. Linny says: Du e så flink:D Ler me nokken mooves i jula sæ i berre:D
    Klart du klara å holde d t treninga, he d vore så arti nokken gang da? ;)

    SvarSlett
  2. D ska i gjør :) hehe..bli på julaften d vett etter nåkka Baileys;) Nei har jo aldri vore me på nåkken gruppetima..mykji artigere d..blikje så lei da.

    SvarSlett