tirsdag 7. september 2010

Ny "samboer"?!

Jeg har fått en ny "samboer" med navn mr. Forkjølelese/ Influensa. Han er ikke akkurat velkommen i hus, men han kom likevell på ett drop-in besøk igår og har ikke reist enda! Ser det er flere som har fått besøk av han i det siste og jeg fulgte Linda Søss sitt råd om å sove med skjerf og spise tomatsuppe og Ibux. Det gjør besøket hans bedre, men er ikke vidundermiddel. Nå lurer jeg egentlig på om det var nudler eller piggtråd jeg spiste til middag igår?

Er hjemme fra jobb idag og liker det ikke. Ligger bare på sofaen og fryser, varmer meg på dataen ettersom jeg ikke har varmeflaske og manner meg opp til å gå på butikken og kjøpe mer smertestillende... Og kanskje Pepsi Max siden jeg syns så synd på meg selv.


Vi blogges.

4 kommentarer:

  1. Husk å ta ekstra mye purley greens når du er syk! :-)

    SvarSlett
  2. Hjelper det altså? Da må jeg gjøre det :)

    SvarSlett
  3. Å putte i seg masse høykonsentrert næring er alltid bra, og spesielt når man er syk og trenger boost for å bli frisk :-)

    SvarSlett
  4. Skal kjøpe mer eplejuice imorgen, slik at jeg kan blande med.. Er tom nå.. Kjenner faktisk forskjell de dagene jeg ikke tar det:)

    SvarSlett