søndag 26. september 2010

Helga i bilder

Fredag var jeg en liten tur på jobb,før vi var ute å spiste sammen med BJJ gjengen på INSIDE, hvor de btw har verdens beste burger. Lørdag var vi på "shoppingtur" i sentrum uten å finne noe, spiste lunsj på cafè og gjorde oss senere klar til fest hjemme hos oss. Klientellet var samme som fredag, pluss-pluss. Hadde en kjempekoslig kveld sammen med hærlige folk. Blir alltid gøy med den gjengen. Ble ikke ut på byen for vår del og bra er egentlig det, for da fikk mer vi mer av dagen idag. Hater å ligge og være fyllesjuk.. Dagen idag har også vært strålende, akkurat som været :) Idag har vi vært å sett på hus, eller mulige områder å bo. Er så glad i å dra på slike utflukter å se på hus. Jeg er nok over gjennomsnittet interresert i hus. Vi var på beøk hos ei venninne av Anders og så dro vi hjem, vaska hus og laga Fårikål. Hadde nemlig middagsbesøk av Anniken og Kim idag.


Der fikk du helga i tekst- Nå kommer den i bilder. Stay tuned!













 

Jeg er stappmett enda, så jeg går og legger meg på sofaen. Vi blogges!

1 kommentar:

  1. Se så fin min søster er da! <3 Du kledde den bobben veldig godt. Men du kler jo alt:)
    Ser ut som du har hatt en superfin helg-gøl<3

    -Linnys

    SvarSlett