torsdag 23. september 2010

23.09.10

Dagene, ukene, mnd flyr avgårde. Nå er det høst, imorgen er det den 24. og da har jeg og min kjære vært sammen i 8mnd! Snart er det jul, så er det nyttår og så har vi plutselig vært sammen i 1år!

Formen er ikke helt bra. Vet ikke helt hva som feiler meg, så imorgen skal jeg til legen for å prøve å finne det ut. Har hodepine og er utslitt hver dag og det er ikke normalt for ei jente på 22 år. Idag har jeg vært hjemme fra jobb og liker det IKKE! Men fikk kasta på meg litt sminke og fiksa håret før jeg henta Anders på flyplassen kl 20...

 



Slenger med før og etter bilde av stua også, for de som er interresert


FØR:



ETTER:


Blei litt lysere og har litt mer kvinnelig preg over den nå som jeg har flytta inn for fullt liksom :) 

Men nå skal jeg slappe av å se tv sammen med min kjære...Så vi blogges!







4 kommentarer:

  1. kjempe fint dåkker ha fått d :D flink du e snuppa <3

    SvarSlett
  2. Kjem se etterkvart :) Ekje på veg t ferdig enda ;) hihi

    SvarSlett
  3. Å, syko forandring! Enig i at detta ble mykje bedre;)


    -Linduss

    SvarSlett
  4. haha:) Ja alle vi e væl enig i d :)

    SvarSlett