onsdag 22. september 2010

Ja, jeg veit...

At jeg er sinnsykt dårlig på denne bloggingen. Det er bare det at jeg har vært litt opptatt i det siste. I helgen var vi på NM i Haugesund og det var supergøy. Gleder meg allerede til neste år, mest fordi det skal være i vakre Kristiansand, men også fordi det var rett og slett awesome!

Jeg har vel nevnt at jeg har(hadde) begynt i Røde Kors? Nå har det seg slik at jeg er i så sykt dårlig form for tiden at jeg egentlig må prioritere jobb og egen helse. Så nå skal jeg begynne på igjen med treningen og ta det derifra. Skal si opp medlemskapet på Nautilus, siden treningssenteret ligger helt på andre siden av byen, og heller begynne på Sprek og Blid som ligger rett nedi gata her.

Ellers har jeg litt og glede meg til nå. Imorgen kommer husbonden hjem og vi skal ha kjærestehelg <3 Er så lenge siden vi har hatt skikkelig tid sammen, bare vi to. Og: om to uker kommer mamma på besøk!!! Gleder meg slik til å vise henne byen og hvor vi bor. Savner henne slik, hun er som ei bestevenninne for meg. Så det blir så kos å ha henne her.

Slenger med et stemningsbilde fra banketten i Haugesund på lørdag. Og ønsker alle en fin dag!


Og et bilde av hvordan dette drittværet får meg til å føle meg!


Og et bilde av den vakre husbonden min da vi var i Molde og været var bedre enn nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar