onsdag 8. september 2010

De små gleder

Når man er syk, slapp og ikke kommer seg utom hus eller på jobb, blir man ofte sittende å tenke. Og jeg sitter jo alene i ukedagene i tilegg så da blir det ekstra mye tenking. Jeg tenker på de små tingene i livet som jeg er altfor dårlig til å sette pris på. Som feks:

Sokker uten hull...


Det å kunne ordne seg på håret..


Neida, jeg bare tulla. Selv om jeg gleder meg til jeg har energi til å få farga den etterveksten mørk, så var det ikke det jeg tenkte på. Jeg gleder meg slik til Anders kommer hjem og til vi kan gjøre kjæresteting igjen. Som feks i helga skal vi på shopping, lage hjemmelaga pizza og på kinodate på søndagskvelden <3 Slike små ting som man ikke tenker over til vanlig hvis man er sammen hver dag, blir plutselig veldig viktig. Å være gla i hverandre, si det til hverandre og ikke minst vise det med å sette pris på de små tingene. Love You.


Nei, nå er det klart for dagens høydepunkt her, nemlig lese reklame. Har samlet opp for tre dager nå. Jeg mener vi ikke burde hatt reklame egentlig. Så utrolig bortkastet, men Anders vil ha, så da kan jeg like gjerne lese den. Altfor mye reklame!!

Ser dere at jeg er syk eller? hahaha.. Ikke rart jeg nesten ikke fikk kjøpe Paracet igår fordi jeg ikke hadde med leg. Ser jo ut som jeg er 16 jo!

Og mens jeg utforsker reklama, kan jo dere se på hva jeg gjorde i helga da jeg fremdeles var frisk...

Pynta seg på lørdag og dro til Eva og Lars.

Ute å gikk tur på søndag før jeg møtte Linda.


Ja, det var egentlig det. Tilbake til sofaen,pleddet og Pepsien nå. Vi blogges!

1 kommentar: