onsdag 15. september 2010

Hei sveis!

For de som ikke har fått det med seg, så har jeg klipt meg. Oh yes :) Var møkklei det slitte håret. Så nå sitter jeg her med en helt fersk bob, som jeg kan takke kjære Benjamin for. Takktakk!

Hvis du ser bort ifra at det ser ut som jeg er dritings på den ene bildet, så ble det veldig bra.


Har egentlig ikke tid å skrive mer nå for jeg skal hente Anders på flyplassen. Og så må jeg pakke kofferten så den er klar til fredag. Da drar jeg nemlig på firmatur til Haugesund. Og ja, der skal vi spille fotball(!).... Altså ha NM i bedriftsfotball, og alle som kjenner meg vet at DET er ikke helt min sterkeste side, men jeg har kjøpt meg fotballsko og håper på at det gjør utslaget. Det er jo en grunn til at man bruker det.. Sikkert for å bli god, så det har jeg iallefall kjøpt..Ja, og leggskinn.. Bra alle skal være dritings når vi skal spille, så legger ingen merke til mine fotball"ferdigheter". Skal ha med kamera.. Så en pinlig oppdatering kommer etter helgen. Se yah!

3 kommentarer:

  1. Du ble kjempefin på håret! Men blir jo fin uansett hva du gjør.

    SvarSlett
  2. Og det sier du? :) Du er alltid nydelig! Men uansett, tuuusen takk :D

    SvarSlett
  3. Du e så skjønn <3 kjeeeeeempe fin :D

    SvarSlett