mandag 22. mars 2010

Påske snart?

Gleder meg så sykt til påske nå. For da skjer det faktisk noe.. Ikke slik som nå, når dagene bare går umerket forbi. Så da får jeg sikkert noe å blogge om også. Ikke det at det ikke har skjedd gøyale ting i det siste, for det har det jo og jeg har tatt mye bilder. Men føler det er ikke vits å lage blogginnlegg om det for alle bildene jeg har tatt ligger jo ute på Facebook, og alle de som leser denne bloggen(eller ikke leser den) har sikkert sett bildene der... Så slik er det med den saken. Jeg kan jo si at helga har vært ganske så gøy og innholdsrik. Jeg og Ann Elisabeth var ute å sjekka livet på torsdag. Det var kjempegøy.. Vi dansa mye og møtte mye hyggelige folk på Harveys, men først var vi på Frøken Larsen.... og her er kveldens antrekk:

"Tubetopp-BH", jeans som er høy i livet, blazer, converse og Ann sin hatt..

Lørdagen var det vanlig rabalder og spetakkel. Vi begynte med jentevors på Lund, tok en liten pitstop i Tollbodgata før vi shaka some ass på Kick.

Her vi..Tidlig på kvelden og litt senere:)

Søndagen viste seg å bli mye bedre enn alle andre søndager. Søndag er nemlig en bortkasta dag, som regel. Man sover lenge, ligger på sofaen og spiser junk. Altså, vi spiste junk, les: Burger King mat til frokost... Vi lå ikke på sofaen hele dagen, men tok istedet  en liten roadtrip til Mandal, hvor vi kjøpte softis og lata som det var sommer. Pretty sweet søndag må jeg si.

Nå gjorde jeg egentlig det jeg sa jeg ikke skulle gjøre. Altså, skrive et blogginnlegg om de siste dagen og legge ut bilder siden jeg har gjort det på Facebook, men jaja...Sånn kan det gå. Hold ut.

-Anita-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar