torsdag 11. mars 2010

Dagen idag har gått ut på...

Føler jeg har vært kjempe produktiv idag. Eller egentlig ikke,for jeg er sykt dårlig på å fullføre det jeg starter på. Jeg begynte først å lese til den helv***es historieeksamen, men etterhvert fant jeg ut at det var på tide å rydde rommet. Du vet det er på tide å rydde når du ikke husker om du har vegg-til-veggteppe eller parkett under alle klærne som ligger der. Jeg finner aldri noe å ha på meg, og ender opp med å gå med det samme kjedlige hele tiden. Rommet mitt er ganske lite, så det blir veldig fort rotete. Selv om jeg ikke kan skylde på det. Har aldri vært så ille som nå.. Bare se...

Nevnte jeg foresten at leiligheta vi bor i er som en iglo på vinteren og badstue om sommeren? Idag hadde jeg oppe alle vindu, likevell kjentes det ut som jeg var i syden. Ingenting feil i det om bare det ikke hadde sett ut som nok en solfylt dag på Nordpolen når jeg så ut vinduet! Var så varmt at jeg måtte dra frem det lille jeg har av sommerklær, eller kanskje sommerkærne ligger underst på gulvet? hmm.. Så her er jeg i noe som ser ut som forfjors sommermote.

Jeg fant den fine blomsten min jeg bruker i håret om sommeren da jeg "rydda". Den har jeg lett etter lenge. Er så fint med blomster i håret når det begynner å bli vår og sommer..

Jeg kommer aldri til å få rydda rommet.. Jeg kommer alltid opp med en unnskyldning..Samme som med eksamenslesninga.. Jeg ble ikke ferdig, men lover å legge ut ett bilde av det ferdige resultatet DEN gangen det skjer. Btw. så er jeg skikkelig blakk, og lønna kommer ikke før imorgen, så idag måtte jeg grave i fryseren for å finne noe spisende. Det ble ikke så ille. Hvitløksmarinert scampi, villris og brokkoli.

Det var skikkelig yammi foresten.. Nå prøver jeg meg på blogginga igjen. Og lurer egentlig på hvordan jeg skal få blitt med på "Blogglista".. Jeg har registrert meg, men skjønner ikke heelt opplegget. Er det meningen å ha noe slags link i hvert innlegg? Eller er det nok å ha de på sia,eller nok å bare være registrert? Whaaat? Skjønner ingenting... Nå blir det daffing på sofaen resten av kvelden.. Eller skal jeg lese litt..Vi får se. Er det noen som har peil på dette bloggstyret så tar jeg imot tips og triks. Værsåsnill? :)

Ha en fin kveld alle sammen.. Håper dere har hatt en fin dag? Det har jeg,kooosa meg inne i finværet.. Siden det enda ikke er vår ute, men det føles sånn inne.. Jah..Anyway..

-Anita-

 

2 kommentarer:

  1. Så fiiint bilde av d med blomsten da søta! du e jo alltid fin da.. vakkje d ;)
    rydde ja.. hoho! i he et vaskerom d går hart utover for tia.. d e mitt klesskap.. hihi.. heldigvis.. kan i bære ha att døra.. out of sight, out of mind ;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) I begynne å rydde,men rydde aldri ferdig,og neste gang i prøve å rydde igjen har d blitt sånn som før :/ offa..i gir opp..d får vær slik t i pakke og flytte :) hehehe...

    SvarSlett