tirsdag 9. mars 2010

Anyway...

Ålright..sola er her og jeg innbiller meg at det er vår. Hver dag prøver jeg meg utenfor døren med sommerjakke eller bare en genser, og blir like skuffet hver dag. For det er jo møkkakaldt! Likevell lokker butikkene deg med lyse vårklær i pastellfarger og sko med åpen tå. Ikke bare er det mye nytt nå, men vårmoten er jo så nusselig.

Dagen idag har vært skikkelig meningsløs. Jeg skulle egentlig sitte å studere hele dagen.Men istedet dro jeg og Anita på cafè og på windowshopping. Vi var innom alle faste butikkene og fant mye lekkert...og mye som ikke var så lekker. Som for eksempel en av de nye vårtrendene på Gina Tricot(Se:midterste bilde av meg som poserer)

Det er tydligvis kamo som er tingen,jenter. Løp og kjøp. Tror ikke det er noe prob at det blir utpukket med det første.. Så her har alle en mulighet å få kjøpt seg en av vårens hææærlige nyheter.. Som du ser: " Jungle Camo- Brilliant! It works in the jungle"..

Smell you later,alligator.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar