onsdag 19. mai 2010

BadHairDay!

Alle våkner opp og har dårlig hårdag, men jeg begynner å bli grådig lei av å ha det hver dag. Så nå må noe gjøres! Det er for langt til å være bustete og røft og for kort til å være langt og fint. Det er ingenting, det bare er der for å irritere.


Hva skjer liksom? Gaaad!!!!

For uten at håret er en plage, har jeg det fantastisk for tiden. Selv om både jeg å mannen har vært sjuke i ei uke. Heldigvis begynner begge å bli bedre. Også har jeg begynt å jobbe, i Posten. Trives som bare det selv om jeg må si det er kjeeempetungt å begynne på jobb kl.7 om morgenen, men jeg får jo så mye ut av dagene. Som å lage mat til min kjære til han kommer hjem fra jobb. Tenkte jeg skulle slenge inn noen bilder av mat også, fordi vi har koset oss skikkelig med god mat i helgen og syntes synd på oss sel. Må si det merkes på kroppen..Mye god mat og lite mosjon. Jeg må bli frisk nå. Må trene.



Ellers så har sommeren kommet til Bergen og jeg kan ikke vente til mannen kommer hjem slik at vi kan kose oss i parken og få litt farge på skrotten. Dere vet hva sol vil si? Sommerkjoler, skjørt, sandaler, blomster, solbriller og kos. Jeg har funnet frem sommerskjørtet mitt, men det er litt kaldt å gå med bare skjørt enda.



Elsker dette "bestemorskjørtet" som jeg kjøpte i vinter på Monki. Topp fra Vero Moda.
Etter å ha sett de frustrete bildene av meg selv med dårlig hårdag, har jeg nå bestemt meg for å gjøre noe med det... NÅ! Vi snakkes jeg skal gå å finne hekksaksa. Om resultatet blir bra, legger jeg ut ett blogginnlegg til idag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar