torsdag 20. mai 2010

Tha Hair

Sa i går at jeg skulle gå å finne hekksaksa for å bli kvitt litt hår, men jeg var så sliten igår at jeg la meg kl.21. Er ikke vant å stå opp kl 05:45 for å dra på jobb. Hjalp godt med de ekstra timene med søvn inatt, selv om jeg må si at det er rart å sove alene. Rart hvor fort man blir vant til å ha kjæresten ved siden av. Merker jeg sover mer urolig og våkner flere ganger om natten. Merker sikkert at det er noe som mangler. Men han kommer hjem imorgen da, og jeg gleder meg slik. Har ikke sett han siden mandagen.

Tilbake til klipping av hår ja. Jeg klipte meg idag(selv). Ikke så mye, men ble veldig fornøyd. Tenkte egentlig å vente med å klippe lugg til etter sommer, siden det er litt tungvindt å ta den bort når jeg skal sole meg og slik..men var så lei. Så pannelugg ble det.

                                                   FØR:                                          ETTER:


Ble så fornøy at jeg må slenge på noen eksta sjøldiggerbilder..So here you go:



Forandring fryder. Håper mannen blir fornøyd, han har ikke sett det ennå. Tenkte jeg ikke skulle si no før han ser meg. Skal mest sannsynlig hente han på flyplassen imorgen etter jobb, så det blir spennende. Høres ut som jeg har snaua meg eller noe, men jeg er så glad i håret mitt som endelig har begynt å bli lang..hehe.

Har endelig begynt å komme i orden i leiligheta her i Bergen. Mye ting som skulle på plass. Og en stund hadde jeg ikke peiling på hvor noe var. Fant foresten ringen min som jeg har leita etter. Det er arvegods. Fikk den av mamma til konfen, som fikk den av mormor, som fikk den av sin mor. Så den betyr veldig mye for meg.

Ikke meningen å proppe dere full med bilder av meg selv her, men har ikke så mye å gjør på når mannen er borte. Kunne selvsagt lest til norskeksamen, men det er jo ikke no`gøy :) Kan alltids slenge på noen bilder til siden jeg er så godt igang Ikke av meg selv..men kanskje av den "fine" utsikten vår? Som egentlig ikke er så fin. Ønsker bare den dumme fabrikken kan brenne ned. Bra det er ett fint tre foran slik at det er NOE å se på ;)


Det er utrolig fint vær i Bergen om dagen, men siden jeg har vært sjuk, eller er sjuk og har pollenallergi vil jeg ikke trosse at kroppen som roper nei til å gå ut. Nok med de fire timene jeg er ute på jobb. Gleder meg sykt til det blir litt varmere i luften og til jeg er frisk, slik at jeg kan ha på meg de fine sommerklærne mine..


Nå er det nok blogging og tull. Nå må jeg rydde leiligheten til mannen kommer hjem. Blir en lang dag imorgen med henting av sønnen til mannen og henting av han..pluss jobb.. Så jeg må egentlig bare legge meg snart. Puh.. Flott deh!

4 kommentarer:

  1. Er så fin du, Nita, så bilder av deg er jo bare koselig å se på! <3 Savner deg!

    SvarSlett
  2. hihi..Tusen takk :)

    Savner deg også, Elise..Vil hjem til Romsdalen snart :)

    SvarSlett