tirsdag 25. mai 2010

Days goes by.

Dagene går fort for tiden. Mye jobbing og mye å sette seg inn i. Egentlig har jeg bare lyst hjem til mamman min <3 Er så rart å bo borte fra famile og venner. Spesielt når jeg har vært sjuk så lenge, da er det så godt å komme heim t ho mor å få litt omsorg. Mamman min er verdens beste. Hun er som en bestevennine jeg snakke med om alt. Vi kan snakke i timesvis og vi har akkurat de samme interessene. Vi snakker mest i munnen på hverandre hele tiden, fordi begge to er like ivrige. Mamman min stiller alltid opp. Uansett. Elsker mamman min <3


Formen begynner å ta seg opp nå. Så da er det dags for trening. Skal melde meg inn i " Sprek og Blid". Siden de har lokale i 2.etg. på jobben, pluss rett borti gata her. Da er det ingen unnskyldning!

Kjæresten syns foresten jeg ser ut som en mørkhåra Lady Gaga med den nye sveisen. Iallefall når jeg har på meg solbriller. Han har kanskje rett?

Samma det, nå skal jeg lage middag til han kommer hjem. Blir sofakos med de frustrerte ikveld.
Vi sees!

1 kommentar:

  1. Kjære jenta mi.Du er verdens beste datter,kunne ikke ønsket meg noen bedre enn deg!Er så stolt av deg,tenk på alt du har gjort det siste året,så mye du har oppnåd!Det hjelper å tenke på ta når jeg savner deg som mest!Vi har så mange gode samtaler du og jeg,og ja,vi prater i munnen på hverandre:)Stå på videre pia mi,og husk,jeg er her for deg,alltid!Hilsen mamma di

    SvarSlett