tirsdag 1. juni 2010

Nedtelling!

Nedtellinga starta i går, da jeg fant ut at jeg kunne reise hjem. PÅ SØNDAG! Og bli i to uker. Plana var å holde det hemmelig for min vakre søster,men da jeg så bildet av henne fra helgen, klarte jeg ikke å holde meg. Hun er så heit at man ikke kan holde hemmeligheter for henne. Gleder meg slik til å komme hjem!


Ellers, har jeg greid å fucke opp ryggen min, slik at jeg ikke kunne dra på jobb idag.. I og med at jeg ikke får på meg skoa en gang. Utrolig irriterende og ikke minst vondt. Håper blir bedre utover dagen, for jeg har så mye jeg skulle gjort. Som å jogge sammen med kjærleiken min <3 Og lage middag.. Fikk foresten liten pakke med han i går. Ett lite skilt hvor det står at : "Du er den beste". Tror han også må få ett slikt!


og btw: Han sa at han aaaldri skulle ha noe rosa i hus, og jeg fikk ikke kjøpe noe rosa nei! Men han har ingenting imot å deie seg i dette nydelige sengesettet jeg har kjøpt. Hihi..Så feil kan man ta. Her kommer jeg og sniker min interiørstil sakte men sikkert inn i leiligheten :)


Tilbake til at jeg skal hjem, ENDELIG!
Noe av det jeg skal gjøre hjemme: Kose meg hjemme hos ho mor, møte alle mine vakre venninner, råne med søss, feste på extensions, feste, feire bursdagen til Lisa, besøke Lita på vakre Rausand?, gå tur på Farstadsanda, ligge å sole meg nede ved Hostadvatnet, ta masse koslige bilder...og generelt bare leve livet <3

1 kommentar: