fredag 25. juni 2010

Litt oppsummering

Nå er hverdagen kommet tilbake for fult. Er tilbake i Bergen og tilbake på jobb. Hadde det superbra hjemme i Molde/Fræna på ferie. Utrolig gøy å være sosial og ha alle venne mine rundt meg igjen. Jeg har vel ikke skrevet noe siden før jeg og Linda dro til Tr.heim..


 
Vi var på shopping..og jeg falt for denne stolen. Må ha en slik! Helst i hvit!


Vi var på cafè. Har blitt veldig glad i cafèlivet etter at jeg bodde i Kr.sand. Jeg og mine søte små, Anita og Ann kunne sitte i timesvis. Helst hver dag om vi kunne. Har aldri vært noe cafèmenneske da jeg bodde i Molde. Finnes ikke koslige plasser å spise på.. Det er enten bakeriet eller Rød..

Uansett.. Vi hadde det kjempeartig i Trønderbyen. Fikk møte Sandra også:)

Siste helga hjemme var det fest, Bursdagsfest for vakre Lisa som ble 23!! Har jeg foresten sagt at jeg har verdens vakreste venner? Bare se selv!




Hadde det så gøy. Ble kjent med litt nye folk.. Og snakka med mange gamle kjente. Kunne ikke hatt en bedre kveld. Bare så dumt jeg måtte dra tidlig hjem, siden jeg skulle hjem til Bergen på søndagen.. Men fikk jo i meg nok å drikke likevell ser jeg..


Så nå er jeg her i Bergen.. Føles litt rart igrunn. Har vært hjemme i snart ei uke. Har vært den beste uka hittil. Det har vært fint vær.. ok.. Det har vært ÈN dag med finvær. Den ble utnytta max med soling i hagen og ut på tur med kjæresten etterpå...



Anders er så søt, som bestilte lik genser som han har. Bergen Grappling for the win!

Igår hadde jeg og Anders 5mnd-jubileum.. Woho <3 Så da var vi ute å spiste.. Dobbeldate med en kompis av Anders og dama hans. Spiste tapas på Escalon. Kjempehyggelige folk og jeg koste meg skikkelig. Må gjentas.. Skal foresten se Twilight sammen med dem neste uke, siden Anders skal jobbe overtid..mmmm, Twilight <3

Idag har jeg vært på jobb i pøøøøsende regnvær! Var gjennomdynka når jeg var ferdig. Det var helt forferdlig. Så ut som ei drukna katte!!


Fikk skikkelig kulden i meg. Og siden jeg ikke kan kunne varme meg på kjæresten, i og med at han er på sommeravslutning med jobben, krøp jeg under dyna på sofaen.. Og sovnet.. Altfor lenge..au.. Gjesp..


Og mine damer og herrer! Dagens middag:


Litt lengere ned på "godt å ha til middag-lista" enn det vi spiste igår kan man si.

Dette ble kanskje litt mer enn en "liten oppsummering". Men nå har jeg iallefall skrevet noe, så ingen kan ta meg på det :)

Anders er på fest og jeg orker ikke å sitte alene hjemme: så jeg stikker til Linda. See Yah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar