fredag 11. juni 2010

Ferie #1




For de som ikke har fått det med seg, har jeg nå vært hjemme i Fræna/Molde siden søndag. Dagene har gått utrolig fort og jeg har vært megasosial. Noe jeg er veldig happy med, i og med at jeg sjeldent er det i Bergen.. Kjenner jo ingen der, så det er litt vanskelig å være sosial da. Blir bedre når jeg kommer nedover igjen og kjæresten begynner med sommertid på kontoret og kan gi meg litt oppmerksomhet *kremt*

Anyway. Mandag var en super dag. Kjempevær, slik at jeg kunne bruke den nye shortsen min fra Monki. Ikke at du ser den her, men poenget var at det var finvær...


...Og jeg liker finvær.



Etter at jeg hadde vært ute i sola, dro jeg innom Wagner får å hilse på mine søte, små mongiser.
Alltid liv å røre i den heimen, som du ser:



Tirdagen møtte jeg Lisa og Cecilie i byen. Da ble det litt shopping, litt barnepass og cafèbesøk på Rød, før jeg og Cecilie dro på barneskolen vi gikk på for å sjekke ut de nye lekeapparatene.



Ok, greit..Dette blir bare masse oppsummering av hva jeg gjør på..Og sikkert dritkjedlig å lese, men what ever! Lisa, Linda og Øystein skal synge/spille i bryllup på lørdagen og jeg skal filme. Her er bilde fra litt øvings hjemme hos Linda.



Rett etter bryllupet stikker jeg og Linda til Tr.heim og innreder og vasker leiligheta de skal flytte inn i. Blir så kos med roadtrip.

I går, altså onsdag, dro jeg å Lisa til Amerika(som Lisa kaller det) for å besøke Lita/Lise/Inger Lise, or what ever you want to call her. Jeg for min del går for Lita, siden hun er Lita og nyyydelig <3 Like nydelig som hennes lille engel. Har ikke sett henne i morsrollen før, men må jammen si hun kledde det.



Vi tre "voksne" og de to små tok oss også en tur til Sundalsøra på shopping. Se lille Lisa inni lekebilen sammen med Leon..SÅ søt! Selv om jeg elsker smårollinger, skal jeg nok vente noen år til å få egne. Ble helt utslitt, og holder meg til å være "stemor" annenhver helg hjemme i Bergen.

Etter mye kosing med de små måtte vi også ha litt kos.. Da er Lita god å ha. Alle vil ha en bit av henne



Ikke rart, så nydelig hun er. Alt i alt hadde jeg en super dag sammen med to heite mødre!

Idag, Torsdag toppet været seg maks. Lå ute i sola i flere timer, spiste jordbær og var nede på "stranda" vår på Hostad sammen med mor, før jeg dro på jobb på Wagner.





DET var ferien til nå. Men det er fremdeles more to come. Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar