torsdag 19. august 2010

Tiden fremover....blir..ja...

Kanskje det blir litt vanskelig? Fikk nettopp vite at min kjære skal jobbe mye i Oslo fremover. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om det. Han er på kurs i Frankrike nå og har vært der siden søndag. Jeg må bare si det, jeg syns det er tungt. Jeg får nesten ikke sove, men det som er verst, er at jeg egentlig aldri har trivdes i mitt eget selskap. Jeg er vant til å ha folk rundt meg hele tiden. Eller, slik var det iallefall før, når jeg bodde hjemme og når jeg bodde i Kr.sand. Jeg liker bare ikke å være alene. Kanskje det er en vanesak, kanskje jeg blir vant til å sove alene. Men jeg må ha noe å gjøre. Takk gud for at jeg har begynt å jobbe igjen, men jeg kan jo ikke jobbe hele tiden. Jeg må rett og slett venne meg til å være alene. Jeg har bodd alene i min egen leilighet i Malmefjorden i ca.6mnd og jeg kan egentlig ikke huske at jeg noen gang satt der, alene liksom.. Bortsett fra når jeg sov.

Disse ukene blir tøff. Han er i Frankrike nå, skal til Oslo(mest sannsynlig) etter helga og så skal han på øvelse i HV uka etter der. Det er tre uker det! Heldigvis begynner jeg å bli litt kjent med folk her og det føles bra. Jeg trives kjempegodt i nyjobben foreløbig. Mange koslige kollegaer. Men uansett... What to do?

Merker hvor mye jeg setter pris på han og hvor glad jeg er i han når han er borte. Jeg må bli flinkere til å vise det i hverdagen. Selv om jeg viser det mer enn han, egentlig.. Tror jeg:)

Mest av alt ønsker jeg at han holdt rundt meg nå, og sa som Bruno Mars:

Oh her eyes, her eyes make the stars look like they're not shining.
Her hair, her hair falls perfectly without her trying.
She's so beautiful, and I tell her everyday.

Yeaaa. I know, I know when I compliment her she won't believe me.
And it's so, it's so sad to think that she don't see what i see.
But everytime she ask me 'Do I look okay?' I say..

When I see your face (face, face) there's not a thing that I would change.
Cause you're amazing just the way you are.
And when you smile (smile, smile) the whole world stops
and stares for a while.
Cause girl, you're amazing just the way you are.

Yeaaa!

Her lips, her lips I could kiss them all day if she let me.
Her laugh, her laugh she hates but I think it's so sexy.
She's so beautiful, and I tell her everyday.

Ohhh you know, you know, you know, I'd never ask you to change.
If perfect's what your searching for then just stay the same.
Sooo don't even bother asking if you look okay, you know I'll say...

When I see your face (face, face) there's not a thing that I would change.
Cause you're amazing just the way you are.
And when you smile (smile, smile) the whole world stops
and stares for a while.
Cause girl, you're amazing just the way you are.

The way you are.
The way you are.
Girl you're amazing, just the way you are.

When I see your face, there's not a thing that I would change.
Cause you're amazing just the way you are.
And when you smile, the whole world stops and stares for a while.
Cause girl, you're amazing just the way you are.
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar