mandag 16. august 2010

Hva skjer

La meg tidlig igår, siden jeg egentlig skulle ha min første arbeidsdag idag. Tror du ikke jeg våkna i 1-tia av skikkelig mageknip... Lå en stund og håpte på at det skulle gi seg, men neida. Hadde så vondt til slutt at jeg kasta opp, i 2timer! Hadde ikke sjangs å dra på jobb idag, var helt utslitt etter natta. Ikke nok med det, men det har også vært sikkert 30 varmegrader idag. Skal egentlig ikke klage. Men typisk når jeg er dårlig.


Rett borte ved der vi bor har det åpnet en internasjonal matbutikk. Var der en tur idag og kjøpte litt forskjellig. Blandt annen Henna hårfarge.. Håper det funker. Var også på helsekost og kjøpte Noe som heter "Purely Greens".  Har hørt utrolig mye bra om det. 100% "green food" blanding av hvete-, bygg, havre og alfalfa-gress. Gleder meg til å prøve. En skal visst bli mer opplagt, få mere ut av trening..ja you name it. Det er visst vidunderkur for kroppen.


Klarte ikke holde meg unna klesbutikkene når jeg var på den lille runden min. Syntes så synd på meg selv etter inatt sikket. Ja, vi sier det er derfor, så har jeg en unnskyldning. Kjøpte denne søte toppen fra Risøe.


Og så kjøpte jeg...crap..ikke si noe til Anders..*kremt* To par sko... Alle jenter vet jo at den beste medisin er sko? Og alt jeg kjøpte var jo på salg.. Ok, jeg har ikke dårlig samvittighet, eller, kanskje litt.


Dette paret i kremhvit, off-white eller what ever, og samme modell i svart. Love it..Og bare 99,- per par. Det er jo lov?

2 kommentarer: