mandag 9. august 2010

Sweet 22!

Okey.. Jeg er verdens dårligste blogger. Jeg som lovte å legge ut bilder etter bursdagen min.. De kommer nå. Som alle sikkert vet(!) hadde jeg bursdag på torsdag. Sweet 22. Feiret med taco, kake, Jon, Eva, Håkon og Lars... Og Anders da. Sevfølgelig. Har jeg nevnt at han er verdens søteste? Se søte kaka han laga til meg da:



Kjempekoslig dag sammen med kjempekoslige folk.. Dagen etterpå, altså fredag var det tid for party. Ikke bursdagsparty, men sånn voksenparty, med voksenbrus og slik.

Var kjekt å pynte seg litt igjen. Ettersom jeg bare sitter hjemme hver dag for tiden.




Har bladd gjennom alle bildene uten å egentlig finne noen som var vellykka. Så det får gå for denne gangen.
Iallefall... Vi var på vors hos Eva og Lars. Etter litt for mye gelèshots og kaffe m/Baileys gikk turen til byen.. MED BYBANEN!! Som ingen av oss hadde tatt før. For de som ikke vet det, er Bybanen, Bergens stoooore stolthet. Sett bort ifra meg liksom ;)


Å, søren..feil bilde..Måtte selfølgelig pose litt før trikken kom..så kom den.


Kim, Lars og Eva var superskeptisk og syntes dette var såååå skummelt. Mens jeg og Anders var awsome, kul og rula hele trikken.


Så var vi i byen, forskjellig sprell, synging, dansing, øl, nattmat.. Så gikk hjem, spiste resten av bursdagskaka..Eller, det vil si at Ander spiste resten av kaka.


Og jeg bare: MÆP.


Har hatt ei super helg. Har til og med fått rydda og fiksa nesten hele kåken her. Nå blir det bra. Skal snart legge ut før og etter bilder av stua, slik at dere skal få se.

Og ja.. Har jeg nevnt at jeg er hekta på True Blood, og har sett 30 episoder på 5 dager og drømmer om vampyrer hver natt pga det? You know..I`m hooked on V!

Prekast!

1 kommentar:

  1. søta!! hæli at de e fleire som e hekta btw!! klistra te skjermen kvar mandagskveld e iallefall! ;)

    SvarSlett