mandag 30. august 2010

Frivillig!

Jaja folkens, ny uke igjen. Kickstarta uka med jobb, Pepsi Max og den ferskeste episoden av True Blood <3 Imorgen skal jeg faktisk på førstehelpskurs med Røde Kors. Har meldt meg inn i hjelpekorpset, så det blir gøy. Anders er i Oslo som vanlig og skal på øvelse i HV fra onsdag til søndag, for så å dra tilbake til Oslo på mandagsmorningen. Awesome!

Bra jeg jobber mye og skal på kurs to dager denne uka.

Ellers så savner jeg mamma! Og Linda, Lisa og alle andre venner og familie. Gleder meg til å komme hjem til jul. Anders bestiller billetter idag. Blir ei uke hjemme i jula fra ca. 20.-27.

I tillegg savner jeg sommer, selv om jeg elsker høsten. Er så deilig frisk luft(uten pollen) og er så mye fint i butikkene. Varme, fine strikka klær osv, men savner å gå med shorts og sandaler... Klarte i trær, lukta av solkrem, fuglekvitter, solbriller, jordbær og så mye mer. Neste år skal det bli sydentur! Men jeg får nyte høsten enn så lenge og håpe på at vinteren ikke blir for mørk, tung og kald.


 Har egentlig ikke noe å skrive, så nå går jeg å ser mer på tv :)

2 kommentarer: