mandag 23. august 2010

23.08.10

En ting som var bra med at kjærleiken var på kurs i Frankrike, var at han kom hjem med gave til meg. Fikk den nye Armani parfyma, Escada body lotion og ekslusivt undertøy. Love him <3

Fikk også en forsinket bursdagsgave fra "svigermor" i posten. En kjempesøt kjole som passa perfecto.


Ellers er det lite nytt. Anders er på jobb i Oslo og kommer hjem på torsdag. Kjøpte en cardigan til han idag på H&M. Har kommet inn så sykt mye fine klær. Blir helt dårlig.

Her er iallefall cardiganen, regner med den er finere på han enn på meg ;)


Jeg ser ut som en boms i den. Apropo boms. Vet ikke om dere husker det blogginnlegget mitt for lenge siden hvor jeg skrev om at militærmoten av på veg inn igjen? Uansett, hadde jo rett der. Men det er noen som drar den liiit langt. Her er en random boms som gikk forbi tidligere ikveld.


Fint det. Vedder på han drar damer med dette elegante antrekket.

Har vært ganske flink å begynne å bli sunn da. Bortsett fra igår, da ble det litt godis. Men har funnet ut at det er mye bedre med en skål med frukt og bær enn en sjokolade. Drikker også Purely Greens hver morgen og må si jeg merker forskjell allerede. Klarer faktisk å stå opp halv 6 for å rekke jobben som begynner halv 7. De som kjenner meg vet at jeg hater å stå opp tidlig. HAT!!!!


Jeg er flink. Applaus til meg. Nei, søren..Nå må jeg sove. Skal på førstehjelpskurs imorgen.

Lots of love <3

2 kommentarer:

  1. Synes det er kjempetrivelig å lese bloggen din Anita! Du skriver så morsomt, ikke vet jeg om du mener at jeg skal le, men le gjør jeg titt så ofte:)

    Hilsen Maja:)

    SvarSlett
  2. Hehe..Så bra, tusen takk :) Jo av og til er det kanskje meningen :)

    SvarSlett