onsdag 27. oktober 2010

Today I feel like sh*t!

Formen og humøret har vært helt elendig siden lørdag. Helgen som jeg og Anders skulle ha til å slappe av og kose oss, ble totalt ødelagt av noen som ikke burde hatt mulighet til å ha slik "makt" over noen av oss. Jeg sier bare: Back the fuck off! Så ja.. Jeg er helt ødelagt i kroppen etter denne helga og uka. Ikke nok med det, så skal jeg jobbe natt til lørdag,natt til søndag og når jeg står opp på søndag, ja, da skal jeg pinade på jobb igjen. Jeg er så sliten i hodet og nå har all hodepine kommet tilbake for fullt. Thanks a lot!

3 kommentarer:

  1. Det er jo ikke ille å jobbe det? Du har jo tydeligvis fri noen hverdager? Helt normalt å jobbe langhelg. natt og dag. Ønsker deg masse lykke til med alt det andre. Ikke griet når noen ødelegger for en. Håper alt blir bedre. Ikke minst med hodepinen din! klem

    SvarSlett
  2. *Overfører en hel masse positiv energi og glede*

    Og håper de neste dagene blir bedre:)

    SvarSlett
  3. sv: Tusentakk :-D http://www.dyrebeskyttelsenhordaland.org/default.aspx

    SvarSlett