fredag 1. oktober 2010

Hverdagsromantikk er viktig!

Som alle sikkert har fått med seg, så jobber husbonden i Oslo fra mandag-torsdag. I går tenkte jeg at jeg ville gjøre litt ekstra for han når han kom hjem, så jeg bestemte meg for å lage noe god mat. Flink som jeg er(?!) tok jeg på meg joggingsen og powerwalka bort til butikken istedet for å ta bilen


Etter en lang telefonsamtale med herlige Tessa fra Kristiansand, som btw er en fantastisk flink kokk, kom jeg frem til hva jeg skulle lage, eller hadde hovedingrediensene klar fra før og fikk hjelp med sausen, som jeg egentlig følte ble hovedinngrediensen til slutt for den var så god. Anyway.. Middag skulle bestå av: chillipasta, kyllingfilet, ovnsbakte grønnsaker, "selvlaga toast av baguetter med olivenolje stekt i ovenen med hvitløk på til slutt, og for å ikke glemme den nydelige sausen laga av gulrot, chilli, paprika, kyllingkfraft, hvitvin, crème fraiche, fløte, helpepper i lake, estragon og frisk basillikum. You see, sausen er hele retten :)

Siden jeg skulle lage slik fin middag måtte jeg jo pynte meg litt da. Her kommer bilder av prossesen.









Husbonden var fornøyd, så da er jeg fornøyd.. 

 Nå er det leggetid her i gården. Har vært på jobb ikveld, men har fri imorgen...OG DA SKAL VI PÅ AKVARIET!!! wohoo..Gleder meg:)

4 kommentarer:

  1. Så flink du e:D Å så fin du va! Flænders også;) hihi!

    SvarSlett
  2. hiiihi:) va suksess ta ja :) Kan lage t d NÅR du kjem ned hit på besøk <3

    SvarSlett
  3. Ja, det er bare ett spørsmål om tid det;)


    -Linny

    SvarSlett
  4. fin du va!!! søte dere er^^

    SvarSlett